×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1404/03/13 - 10:38
  • بازدید : 66
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تعهد به ارتقاء کیفیت و گام‌های مؤثر در بهبود خدمات

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه، جلسه ی مدیر سرمایه انسانی دانشگاه با حضور رؤسای ادارات در تاریخ 12/3/1404 برگزار گردید. آقای دکتر پروانی ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این جلسه بر اهمیت انجام دقیق وظایف محول شده با دقت و سرعت در راستای دستیابی به اهداف سازمانی و ضرورت پاسخگویی به ارباب رجوع با حفظ احترام و شان آنان تاکید نمود.

 ایشان به اهمیت ارتباط مؤثر با ارباب رجوع اشاره و یادآور گردیدند که پاسخگویی مناسب و محترمانه به درخواست‌های ارباب رجوع نه تنها باعث ایجاد اعتماد، بلکه به افزایش اعتبار سازمان نیز کمک می‌کند.

 در ادامه خانم دکتر سهرابی نیز نکاتی در خصوص بهبود انجام وظایف و پاسخگویی به ارباب رجوع متذکر شدند.

در پایان جلسه، رؤسای ادارات نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای بهبود عملکرد پرداختند. این جلسه نشان‌دهنده عزم و اراده این مدیریت برای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت ارباب رجوع می باشد و امید است با پیگیری این موارد، شاهد بهبود مستمر در عملکرد سازمان باشیم.

  • گروه خبری : نيروي انساني,آرشیو اخبار,اطلاعیه های امور اداری
  • کد خبر : 157127
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست