تعهد به ارتقاء کیفیت و گامهای مؤثر در بهبود خدمات

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه، جلسه ی مدیر سرمایه انسانی دانشگاه با حضور رؤسای ادارات در تاریخ 12/3/1404 برگزار گردید. آقای دکتر پروانی ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این جلسه بر اهمیت انجام دقیق وظایف محول شده با دقت و سرعت در راستای دستیابی به اهداف سازمانی و ضرورت پاسخگویی به ارباب رجوع با حفظ احترام و شان آنان تاکید نمود.
ایشان به اهمیت ارتباط مؤثر با ارباب رجوع اشاره و یادآور گردیدند که پاسخگویی مناسب و محترمانه به درخواستهای ارباب رجوع نه تنها باعث ایجاد اعتماد، بلکه به افزایش اعتبار سازمان نیز کمک میکند.
در ادامه خانم دکتر سهرابی نیز نکاتی در خصوص بهبود انجام وظایف و پاسخگویی به ارباب رجوع متذکر شدند.
در پایان جلسه، رؤسای ادارات نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای بهبود عملکرد پرداختند. این جلسه نشاندهنده عزم و اراده این مدیریت برای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت ارباب رجوع می باشد و امید است با پیگیری این موارد، شاهد بهبود مستمر در عملکرد سازمان باشیم.
نظر